Thursday, March 17, 2011

KeNaPa????

hye cutest blogger!!!!
skunk aku ada tat penang that is my hometown
ermmmmm
mlam tdi lpas smpai cni ja..
aku trus terjumpa dya iaitu ex aku
acan chin chan
gila panik doe!!!!!!
aku x tau la nk cita cam na..
tpi.......
aku rsa aku x nk tngok dya langsung
skunk nie....
dya wat aku kmbali teringat tat kisah kmi dlu..
gila rindu!!!!!!
tapi...
nk wat cm na
aku ja yg still ingat tat dya
dya dh hepy dh pn dgn gurlz dya skunk nie
so....
AZIERA STEP AWAY FROM HIM!!!!!!!!!
aku hrap aku bole jauhkan dri dari dya...
plis aziera!!!!!
don't disturb them doe!!!!
stupid btul aku kn...
ok2 close story about them.....
.........................................................................
skunk start story my bff that is ensyah
knapa babe????
smalam dya ada antar tat aku...
msj kta dya sunyi
sory babe x reply kedit k.o...
npa dgn hg babe???
gila gak aku rsa x leh reply msj hg...
msti ada problem yg kaitan dgn azim...
msj aku tau babe lau hg dh tension tahap gaban....
aku akn try jgk reply msj hg...
syunk hg!!!
...........................................................................
ok blogger malas nk celoteh...
bye~~~~~~


P/s: x sangka plak aku kt sini ada line clalu x dak hehehe..^_^

No comments: