Saturday, March 19, 2011

CoEy SyAh

hye blogger!!!
mmmmmmmmmmmm
nmpk title tat ats tu...
aku nk say sory kt kwn bek aku
aisyah hanani
sory syah.....
aku rsa aku la kwn yg pling truk lam dunia...
aku x leh tmn kwn aku time dya ada mclh...
aku x psti apa yg dya tngh alami skunk nie
tpi....
aku hrap sanad hg ok syah...
sory sanad2 syah
aku rsa brsalah tahap gaban nie!!!!!!!

hg knapa syah????sory la...
..............................................................................
to aisyah: hye,syah aku mntk maaf sangt2 kt hg sebab aku x bole nk tman hg
time hg sedey...sory syah.....aku x tau nk wat cm na
supya dpt tlong hg...
aku just bleh doakan
semoga hg akn still tabah walau apapn masalah hg....
plis syah....don't down cause the problem k...
hope u gonna be fine...
Syunk hg Syah!!!!

No comments: