Saturday, January 29, 2011

SeDeY MeNgH@mPir!

Hri nie last dpt jumpa aida sedey sngt2,tpi nk wat cm na kan....aku akn rndukan aida n ainaa jgk...kmi smpt tdi tangkap gmbr 4 orng sebagai kenangan kmi...mlas la nk cita panjang menyedeihkan aku ja..so nie pix kami....

hahaha.mcm2 btl kan kmi nie tpi tu la yg membuatkan persahabatan kmi makin kukuh konkrit pn kalah tau...aku akn rndukan aida n ainaa sib baik aisyah stay kat sini ja....
hmmm..tu semua cita kwn aku psl si acan chin chan tu...aku rsa dya dh ada jmpa orng bru dlm hdp dya...sekrng nie dya nmpk hapy sngt2,,,,,,,maybe aku dh jdi kenangan masa lalu dya tpi aku knapa!!!! still lagi x blh jadi hapy mcm dya...x pa la..yg aku tau dya hapy tu pn dh umpama berita baik bgi aku,walaupn hati aku brlawan dgn mulut dan perangai aku....

No comments: