Thursday, January 27, 2011

KeDaTaNgGAN OrAnG BrU PeMerGiaN OrNg LaMa

Hello every one!!...my life just be simple today...u know...today i get a very nice day because i never thourgh that i can get a new friend,very nice friend..tukar channel kita berbahasa melayu plk,hehehe..kwn bru aku nie aku knl waktu ptng tdi kt sekolah,baik sngt!! cute pn ada jgk..nama dya.....sory dirahsiakn buat msa skrang..pix pn sma,next time aku tnjk korang spa si baik hati nie...x sah la blog aku tnpa menulis tentang acan(ex vvip) dlm hdp aku...dya skrang tngh fokus dlm study dya kot...haha,ntah la,aku pn x tau sebab x dngr cita pn dri dya...hope dya hapy2 selalu..still jgk aku ingtkn dya...oh!! esk cuti dpt la rehat sekejap tpi sabtu sklh plk..malasnya nk pegi...hah!! aida n ainaa iaitu bff aku dh nk pindah sedey la :(,aku hrp sngt depa x pindh tpi nk wat cam na semuanya demi kebaikn depa...aku wish gud luck je la kt depa,wish depa chill selalu,hahahahaha..walaupn sekarang aku dh hapy tpi dlm hati still ingtkn dya....x pa la sabar je la,hahax

No comments: