Friday, February 18, 2011

sedey n kecewa lgi~~

sedey2!!! sedey tahap gaban aku.......knapa bnyk sngt mslh aku!
first,kwn baik aku,ensyah...dya gaduh dgn bf dya n then ntah la.....cian dya..
pling teruk! aku dpt msj tdi...msj tu cita acan(ex bf aku yg aku syng sngt)dh kapel dgn orng lain...:(
sedeynya rsa hnya thn yg tahu!....aku syng dya sngt2,first time dlm hdp aku,aku syng kt orng len yg bkn family aku....hmmm,rsa syng aku trhadap dya bla nk hlng!...aku hrp x hlng...ya allah,kau tlnglah brikan aku peluang untk sekali lgy brsama dya ya allah....
semua dh x gna,dya dh ada orng len... :( orng tu msti lgi baik,lgi cantik dri aku pstinya....aku doakn dya hepy dgn gf dya....n plez blogger doakan aku selalu ingt dya!
moga2....satu hri nanti,aku hrp sngt aku memng ada jodoh dgn dya tpi semuanya ditntukan tuhan....really hope aku brjodoh dgn dya.....

No comments: